Poskytujeme kurzy angličtiny pre firmy, ktoré sú zamerané na rozvíjanie jazykových zručností zamestnancov v rámci ich pracovného prostredia. Hľadáte spôsob, ako zlepšiť jazykové znalosti vašich zamestnancov a zvýšiť ich efektívnosť v medzinárodnom prostredí? You Can Academy je to správne miesto!
Naše kurzy angličtiny pre firmy sú navrhnuté tak, aby boli prispôsobené potrebám vašej spoločnosti a cieľom vašich zamestnancov. Naši lektori anglického jazyka sú kvalifikovaní a skúsení, s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti výučby firemnej angličtiny. Kurzy sa konajú v priestoroch vašej firmy, aby sa zamestnanci mohli učiť v pracovnom prostredí a zlepšiť svoje znalosti v rámci ich každodenných úloh. Lekcie sú zamerané na rozvíjanie konverzačných zručností, gramatiky, slovnej zásoby a poskytujeme aj tematické lekcie k relevantným oblastiam, aby sa zamestnanci mohli učiť efektívne a účinne.
Naše kurzy angličtiny pre firmy sú dostupné pre všetky úrovne a sú flexibilné, takže sa môžeme prispôsobiť potrebám vašej spoločnosti a harmonogramu vašich zamestnancov. Tiež ponúkame možnosti testovania a certifikácie, aby ste mohli merať pokrok vašich zamestnancov a vidieť výsledky našich kurzov. Nečakajte a zapojte sa do našich kurzov angličtiny pre firmy a zlepšite jazykové znalosti vašich zamestnancov a zvýšte efektívnosť vašej spoločnosti v medzinárodnom prostredí.
Výskumy ako i naše skúsenosti ukazujú, že správne nastavené jazykové vzdelávanie sa vašej firme môže až niekoľkonásobne vrátiť. Kvalitné a efektívne jazykové vzdelávanie nakopne vašich zamestnancov k lepším výkonom nielen v oblasti komunikácie v cudzom jazyku, pozdvihne sa aj celková pracovná morálka. Výsledkom je mnohonásobná návratnosť vašich investícií.
Sebavedomá komunikácia
Efektívna prezentácia
Všeobecná angličtina
Príprava na konferenciu, míting, prezentáciu
Biznis angličtina
Na základe dlhoročných skúseností vzdelávania zamestnancov vo firmách, sme identifikovali viaceré výzvy, ktorým počas vzdelávacieho procesu čelili tak manažéri ako i zamestnanci. Je prirodzené, že v rámci mnohých pracovných povinností, sa niekedy sústredenie na osobnostný rast, prípadne vzdelávanie sa v cudzom jazyku stáva výzvou.
Dokázať zaujať a udržať pozornosť manažérov, ľudí, ktorí pracujú s vysokým pracovným nasadením, majú denne množstvo telefonátov, sa aj pre nás občas stáva výzvou. Našťastie, výzvy milujeme. A v tomto duchu pristupujem aj ku svojim klientom. Vždy otvárame nekonečné pole možností. Prichádzajú inovatívne riešenia a také variácie, ktoré prinesú svieži vzduch, pozitívny náboj a v konečnom dôsledku veľmi efektívny proces vzdelávania. Prináša nám to veľkú radosť, keď vidíme svojich klientov napredovať, nadobudnúť sebavedomie a dosahovať svoje ciele.
Učíme komunikačné zručnosti. Položme si otázku: „Čo je základom komunikácie?“ Často sa mylne domnievame, a v cudzom jazyku obzvlášť, že cieľom komunikácie je raketovou rýchlosťou zo seba všetko vychrliť, povedať najlepšie takmer bez nádychu, to čo chceme. Samozrejme, opak býva pravdou. Cieľom úspešnej komunikácie nie je povedať to, čo my chceme, ale hlavne vypočuť si druhú stranu, zistiť jej potreby a spojiť sa s ňou. Cieľom komunikácie je teda vzájomné porozumenie, výsledkom ktorého vzniká dobrý pocit a radosť. Keď pochopíme a natrénujeme základné princípy, býva to niekedy prekvapivo jednoduché. Byť svedkom aha efektov je krásne. Milujeme svoju prácu plnú prekvapení a výziev. Hľadanie nových možností nás nesmierne baví. Je to cesta plná prekvapení, ktorá sa kľukatí a každý deň je iná.